Guests’ expectations of their visits to a recreation site, such as a sports arena or an amusement park, put high demands on facility management. Below you can read about the impact of cleanliness and hygiene on the customer experience in these high-traffic venues. And about how you can ensure high cleaning quality and deliver on the new hygiene expectations by improving efficiency through the use of data-driven cleaning.
High traffic venues often equal high demands by guests, which challenge you as an operational manager. High and fluctuating traffic in spread-out areas further adds to this challenge as well as not knowing if operational resources are used in the most efficient way, which can result in over- or under-cleaning. Therefore, it’s essential that you can manage your cleaning resources efficiently and sustainably, while at the same time making sure that quality is always kept at a high level.
Cleaning quality and profitability
Restrooms get more visits than any other part at a recreational facility. Customers often go there before they start their day. If the restrooms aren’t clean and tidy, guests aren’t as likely to want to stay as long. Dirty and overcrowded restrooms are also the number one issue bothering guests at high-traffic venues*.
Deliver on customer experience
Over 70% of guests have had a bad restroom experience, and two in five of those complained about it to friends*. Negative impressions and comments can be published online with exponential reach and damaging potential. One bad review can have a negative impact on a company’s reputation. On the other hand, high cleaning standards can be an effective way to deliver on customer experience and gain good reviews.
Avoid complaints
The aim is a guest experience that is memorable, satisfactory, hygienic, and seamlessly executed. To deliver on these demands you need to be one step ahead and know what is needed, when and where. Maintaining quality and cleanliness at all times is a big challenge. Fortunately, there are solutions and products that will help you proactively manage your guest experience and improve customer satisfaction. Functional, high-capacity solutions in combination with data-driven cleaning enable a more efficient way of working. Data-driven cleaning also facilitates consistently high-quality cleaning which helps you avoid complaints.
Operasyon yöneticisi olarak üst düzeyde kalite sunmanız ve misafirlerinizin daima daha güvenli hissetmelerini sağlamanız beklenmektedir. Fakat değişen ziyaretçi sayısı nedeniyle personeli en çok ihtiyaç duyulan yerlere göndermek zor olabilir. Kontrolü elinizde tutmak ve lavabo alanı trafiği ile başa çıkabilmek için kaynaklarınızı optimize edebilmek amacıyla genel durum ve çalışmalarınızın ihtiyaçları konusunda eksiksiz genel bir bakış sahibi olmalısınız.
Temizlik görevlilerinize güç verin
Eğlence parklarındaki temizlik personeli, genellikle genç, sezonluk çalışanlardan oluşur ve müşterilerimizden biri, “yeni sistem sayesinde temizlik ekibi daha bağımsız ve motive olmuş durumda. Temizlik görevlilerimiz, ya da onlara verdiğimiz adla ‘sanatçılarımız’, genç ve teknolojiyi seven insanlar,” yorumunu yapmıştır. Gerekeni, gerektiği zamanda ve yerde yapmaları için temizlik görevlilerine güç verdiğinizde bu, onların kaynakları optimize etmelerine ve operasyonel verimliliği geliştirmelerine yardımcı olur. Aynı zamanda, sorunlarla şikâyete dönüşmeden önce ilgilenmenize ve yüksek temizlik kalitesi sunmanıza imkan verir. Bu, temizlik görevlilerine ziyaretçi deneyimini iyileştirmede ve güvenilir bir ortam yaratmada daha anlamlı ve dinamik bir rol verir.
Kaliteyi ve operasyonel verimliliği geliştirin
Çok sayıda ileri görüşlü işletmenin, dünyanın veri odaklı temizlik konusunda lider tesis yönetimi çözümü olan Tork Vision Temizlik kullanmayı seçmesinin nedeni budur. Tesis personelinin, eğlence ve atraksiyon parklarını ailelerin keyfini daha uzun süre çıkarabileceği daha temiz yerlere dönüştürebilmesine yardım eden, devrim niteliğinde bir yenilik. Bu, yalnızca yeni bir teknolojiden veya temizlik malzemelerini daha iyi yönetmekten ibaret değildir; bu, tamamen yeni bir temizlik mantığıdır.
Yeni hijyen talepleriyle ilgili sorumluluklarınızı yerine getirin
Veri odaklı temizliğin, temizlik saatinde %20 tasarruf sağladığı görülmüştür**** - personel bu süreyi daha yeni hijyen talepleriyle ilgili sorumlulukları yerine getirmeye yardımcı olacak kritik görevlerde kullanabilir. Tork Vision Temizlik daha az atık sayesinde sürdürülebilirliğe de katkıda bulunur. Ve veri odaklı temizlik, dispenserlerin kullanımda olduğu sürenin %99’u boyunca dolu olmasına sağlamanıza yardımcı olduğu için** tüm ziyaretçilerinizin hijyen ürünlerinden faydalanmasını sağlayabilirsiniz.
Referanslar
*ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Fransa, Polonya ve İsveç'te son 9 ay içinde yüksek trafikli bir etkinlik yerini ziyaret etmiş olan 3000 kişide yapılan IPSOS anketine dayanarak.
**Haziran-Aralık 2019 döneminde yaklaşık olarak bağlantılı 13.000 adet dispenserin her ay boş olduğu süre ile toplam süreler baz alınarak ölçülmüştür.
***6 ay boyunca dispenser kontrolleri ile ilgili müşteri geri bildirimlerinin Tork Vision Temizlik kurulumu sonrasındaki verilerle karşılaştırmasına dayanmaktadır (Haziran-Aralık 2019 arası). Tork Vision Temizlik’e bağlı 16 tesiste ölçülmüştür, her bir dispenser kontrolü yaklaşık 20 saniye alır.
****Mayıs 2016’da gerçekleşen ISSA/Interclean fuarında ki Tork Vision Temizlik lavabo alanında ve geleneksel nitelikleri ve ekipmanları korunan iki adet lavabo alanı arasında yapılan ziyaretçi memnuniyeti ölçümü.
****Tork Vision Temizlik uygulamasından önce ve sonra ölçülen, üç Tork Vision Temizlik müşterisi tarafından sunulan belgelenmiş sonuçlara dayanmaktadır.
Not: Tork Vision Temizlik daha önceden Tork EasyCube® olarak biliniyordu