iPhone ile şehir manzarasının fotoğrafını çeken bir kadın

Otellerde, sürdürülebilirlik ve misafir deneyimi konuları bir arada ele alınmalıdır

Konukseverlik trendleri, normal bir otel misafirinin sürdürülebilirlik konusuna önem verdiğini göstermektedir. Misafirler, evlerinde daha duyarlı seçimler yapmakta ve seyahatlerinin ve gecelik konaklamalarının, çevreye olumsuz bir zarar vermesini istemez. Konaklanacak otel seçimi de dahil olmak üzere çevresel ayak izini azaltan seçeneklere duyulan ilgi gittikçe artmakta. Otel müdürleri için misafir deneyimi her zaman ön planda olsa da, sürdürülebilirlik de yaygın bir fark yaratma faktörü haline geldi. 
 
Bununla nasıl başa çıkarsınız? Misafirlerinizin, otelinizde kalmayı seçtiklerinde elde edecekleri değeri görmelerini ve takdir etmelerini sağlayarak. Tesis hakkında ne tür sürdürülebilir seçimlerin yapıldığını açıklayarak. Çabalarınızı misafirlerinizle paylaşırsanız, hangi değerlerinin sizinkilerle aynı frekansta olduğunu görebilirler. 
 
 

Bunu biliyor muydun:

SustainabilitySteps_3200x1000.jpg  


Misafirlerin fark edeceği 3 basit sürdürülebilirlik adımı

Küçük sürdürülebilirlik girişimlerinden kazanacağınız çok şey var. Ne de olsa, misafirlerinizi evinde hissettirecek olan, ayrıntılarla yakından ilgilenmektir. İşte çevre konusunda duyarlı misafirler tarafından fark edilmenizi ve olumlu deneyimlerine katkıda bulunmanızı sağlayacak üç yöntem:

Referanslar

1 Deloitte, 2015 tarihli Konukseverlik raporu
2 Booking.com, 2019 tarihli sürdürülebilir seyahat raporu
3 72.000 Hilton misafiri arasında yapılan anket, Hilton Tüketici Araştırması
4 Accor, 2022 yılına dek misafir deneyiminde tek kullanımlık plastiklerin global olarak ortadan kaldırılması taahhüdünde bulundu (basın bülteni)