Gel al ve paket servisleri daha güvenli hale getirin

Gel al ve paket servisleri daha güvenli hale getirin

Servis alanı dışındaki hijyen için adım adım rehber

Tesis dışında yemek, 2020 yılında gerçekleşen olaylar nedeniyle hızlanan bir trend olarak yemek endüstrisinin gittikçe önem kazanan bir parçasıdır. Tüketicilerin yemek ve içecek bütçeleri gel al, paket servis ve arabaya servise kayıyor. Konukların hiç olmadığı kadar yüksek hijyen standardı beklentileri nedeniyle; hijyen deneyimini garanti etmek ve bu çabaları konuklara net bir şekilde iletebilmek, işletmeler için hayati bir önem taşıyor.


Tesis dışı hijyeni güvenle sağlamanıza yardımcı olacak 4 adım sürecimiz hakkında bilgi sahibi olmak için okumaya devam edin.

Mutfak ve çalışan hijyenini güvenle uygulayın

Personele nasıl ve ne zaman ellerini yıkayacağını hatırlatan afişleri kilit noktalara asın

Gel al poşetini güvenceye alın

Peçete, dezenfektan mendiller ve içi açılamayan mühürlü poşetler gibi hijyen malzemelerinizi özelleştirin

Paket alım alanını güvenceye alın

Müşterileri ve paket servis personelini yönlendirmek için işaretler kullanın

Paket servisi güvenceye alın

Paket servis personeline yolda iyi hijyeni sağlamaları için dezenfektan ve mendil verin

Hijyeni güvenceye almak için kullanışlı araçlar

Araçlar