Kentucky Kingdom and Hurricane Bay tesisleri Louisville, Kentucky’de bulunan üst düzey bir aile eğlence merkezidir. Tesislerinin hem ziyaretçilerle dolu hem de temiz olmasının operasyonları için biraz zahmetli olduğunu gördüler. “Önemli Olan Tek Şey Heyecandır” sloganı ile 255 dekar alana yayılan bu parkta 70 eğlence parkuru ve hız treniyle birlikte 20 su parkı tesisi vardır. Ziyaretçi trafiğinin en yoğun olduğu yaz döneminde bu parkı günde 9.000’den fazla kişi ziyaret ediyor.
Kentucky Kingdom temizlik personeli olarak bölgedeki yerel iş gücünden faydalandığı için personel sirkülasyonu, eğitim, işe devamsızlık, motivasyon ve performans kaydı özellikle zorlu olabilmektedir. Park Hizmetleri Müdürü Jake Allgeier’e göre Tork Vision Cleaning* kullanımını parka yaymak doğru adımın atıldığını kanıtladı.
Parkta görevli hizmet müdürleri için gerçek zamanlı olarak uygulanabilir veriler
Tork Vision Cleaning* veri odaklı temizlikte dünyanın lider tesis yönetim yazılımıdır. Park hizmetleri müdürlerinin ve temizlik personelinin temizlik, bakım ve içerik ürünü tedarik işlerini proaktif bir şekilde halletmeleri için eş zamanlı olarak uygulanabilir veriler sağlar. Bu sistem neye, ne zaman ve nerede ihtiyaç duyulduğu hakkında eş zamanlı bilgi sağlayan bağlı cihazlardan oluşur. Yöneticilere ve temizlik görevlilerine; tablet, akıllı telefon veya internete bağlanma özelliği olan herhangi bir cihazla temizlik planları ve tesisin hangi bölgelerine özellikle dikkat edilmesi gerektiğine ve tam olarak hangi tedarik malzemelerine ihtiyaç duyulduğuna dair ekran görüntüleri sunar. Veri odaklı temizlik sayesinde temizlik süresinde en az %20 oranında tasarruf ve temizlik personelinin gün içinde daha az stres altında kalarak daha fazla amaca yönelik çalışmaları sağlanır.
Kentucky Kingdom and Hurricane Bay şimdi parkın geneline yerleştirilmiş 163 bağlı cihazla eş zamanlı olarak toplanan verilere erişmek için Tork Vision Cleaning* sistemini sürekli olarak kullanıyor. Bu yazılım, tedarik malzemelerinin miktarını ve her bir park alanınızı ziyaret eden ziyaretçi sayısını izleyerek temizlik personeline, temizlik ihtiyaçları hakkında öncelik sırasına göre uygulanabilir bilgiler verir. Bu, özellikle park bölgelerinde ziyaretçi sayısı binlere kadar çıktığında yaşanan kalabalık hafta sonlarında son derece faydalı bir yetenektir.
Ve sonuçlar görülmeye başlandığında Allgeier’in haklı olduğu ortaya çıktı. Park, Tork Vision Cleaning* sisteminden fayda sağlamıştı.
Personel de bu sistemi sevdi
CTA’nın Konuk İlişkileri Kıdemli Yöneticisi Jessi O’Daniel, “Personelim bunu sevdi ve zamanımızı daha verimli olarak kullanıyoruz çünkü artık her dispenseri fiziksel olarak kontrol etmemize gerek yok. Artık fiziksel olarak kontrol etmek zorunda kalmamak müthiş bir avantaj.”
Yönetici, personelin kabullenmesi ve motive edilmesi de dahil olmak üzere, sahadaki çok sayıda ekibin Tork Vision Cleaning* kullanmaya başlamalarını hoş bir şekilde karşıladığını ekledi.
Daha fazla bilgiye dayalı kararlar almak için analizler sağlar
O’Daniel: “Bu sistem tüm stok ve bakım sürecine katkı sağladı. Personelimizin iş akışına yön veriyor çünkü elde edilen veriler hangi alanların ve tedarik malzemelerinin gerçekten kullanıldığına dayanıyor. Ve park yönetiminin, çevrim içi verilerden tüm günlük eylemlere erişim sağlaması sayesinde personelin görevini yerine getirip getirmediğini biliyoruz. Bu analizler bizim daha fazla bilgiye dayalı kararlar almamızı ve planlamaya yön veren ayarlamalar yapmamızı sağlıyor.”
Bu sistemi kullanarak geçen ilk sezonumuzu kısaca özetlemek gerekirse, olumlu görüşe sahip kişiler arasında O’Daniel ilk sırada olacak gibi görünüyor. “Bu sistemin en büyük hayranları biziz. Bunun kullanımının çok kolay olduğunu düşünüyoruz. Herkesin yapması gereken şeyi yapmasını kolaylaştırmak için sunabileceğiniz herhangi bir şey bu kadar basit olmalı. Neden tüm parkların bu sistemi kullanmadığını anlayamıyoruz.”
Kentucky Kingdom and Hurricane Bay bir adım öteye giderek bu sistemden elde ettikleri raporlama ve analiz bilgileri üzerinde çalışıp, gerçek belgelendirilmiş bilgilere dayalı olarak temizlik kalitesine ve sürekli verimliliğe odaklanacak. Sistemin benimsenmesi neticesinde Tork personelinin Müşteri Başarısı için verdiği destekle birlikte Kentucky Kingdom ve Hurricane Bay, bulgulara ve sonuçlara göre sistem kurulumunda hassas bir şekilde ayar yapmaya devam ediyor.