96 akademik binayı ve 13 spor tesisini kapsayan temizlenecek 6 milyon metrekare alanıyla Maryland Üniversitesi College Park tesis bakım ekibinin günlük işleri hiç de kolay yönetilecek cinsten değil. 1856 yılında kurulan Üniversite yıllar içinde büyüdü ve şimdi 41.000’den fazla öğrenciye ve 5.000’e yakın öğretim üyesine ev sahipliği yapıyor. Sürekli büyüyen kampüsün ihtiyaçlarını karşılamak için tesislerin en iyi durumda olması gerekiyor. 13 spor tesisiyle Maryland Terrapins’in yuvası olan tesis spor etkinliklerine ev sahipliği yapıyor ve kampüsün spor ihtiyaçlarını karşılıyor. Çok sayıda binanın ve çok çeşitli taleplerin bulunduğu Maryland Üniversitesi’ndeki ekip akademik binalardan futbol stadyumuna kadar her alanda işe yarayacak bir çözüm sunarken verimliliği artıracak bir sistem arayışındaydı. Tork PeakServe®’ün yardımıyla, tuvaletlerin temizliğini iyileştirmeyi ve personelin sunması gereken hizmet miktarını azaltmayı başardılar.
Terrapins’in kendi sahasında yaptığı bir futbol maçı sırasında Üniversite 54.000 ziyaretçiyi ağırlayabilir ve bu da tuvaletlerde yoğunluğa neden olmaktadır. Spor Tesisleri Müdürü Thomas Saunders, Tork PeakServe’den önce bakım ekibinin misafirlere olumlu bir tuvalet deneyimi sunarken çeşitli sorunlarla karşılaştığını paylaştı. “Her maçtan önce her dispenserde maçın ortasında havlu bitme riskini göze almak ya da ilave israfa ve maliyete neden olmak pahasına kısmen kullanılmış ruloları yenisiyle değiştirmek arasında karar vermek zorunda kalıyorduk. Maç sırasında dispenserlerde havlu kalmadığında sıralar oluştuğu ve tuvaletten çıkma süresi uzadığı için misafirler öfkeleniyordu,” diyor Saunders.
Tork PeakServe ekibin misafir deneyiminden taviz vermeden genel israfı azaltmasına yardımcı oldu. Bunun yerine, personelin dispenserdeki ürünü çöpe atmak zorunda kalmadan her etkinlikten önce her dispenseri doldurmasına izin vererek havlunun bitme sayısını azaltıp misafir deneyimini iyileştirdiler. “Dispenseri herhangi bir zamanda doldurabilmek, bir etkinlik sırasında havlunun bitmesi endişesini azaltarak ekibim ve benim için gerçek bir kazanım oldu.” diyor Saunders.
Saunders, “Tüm önemli tuvalet değişikliklerinde en büyük güçlüklerden biri ürünle her gün çalışan bakım ve temizlik personelinin desteğini almaktır,” diyor. 165 bakım ve temizlik çalışanıyla bu geçişi yönetmek ve bütün ekip için işe yarayan bir sistem bulmak her şeyden önemliydi. Bina Hizmetleri Müdür Yardımcısı Bob Pils, Tork PeakServe’ün kullanım kolaylığı nedeniyle bakım personelinin yoğun desteğini aldığını kaydediyor. “Tork PeakServe ile çalışırken bakım ve temizlik personelimizden hiç direnç görmedik. Ekip taşıma paketiyle tesislerde daha fazla yedek paket taşıyabildiğini ve PeakServe ile saçılma olmadığından yerden atık temizlemek için daha az eğilmesi gerektiğini gördü,” diyor Pils. Ayrıca, daha az hareketli parça ve daha az aksilik olma olasılığıyla ekip zamandan tasarruf ederek diğer işlere odaklanabildiğini gördü.
“Hedefimiz her öğrencinin, fakülte üyesinin ve ziyaretçinin kampüsteyken mümkün olan en iyi deneyimi yaşaması ve tuvaletler de bu deneyimin bir parçası. Tork PeakServe havlu bitmesi endişemizi azaltarak bu deneyimi, tuvalet temizliğini ve kağıt havlu dispenserleriyle ilgili karşılaştığımız diğer pek çok sorunu iyileştirmemize izin verdi,” diye konuşuyor Pils. “Bu, bakım ve temizlik personelimiz için doğru yönde atılmış olumlu bir adım.”