uber-testimonial-800x500.jpg 


Tork Vision Cleaning* daha yüksek kalitede temizlik hizmeti sağlayarak müşteri memnuniyetini ve personel katılımını arttırır

Temizlik hizmetleri şirketi La Providence, Paris’teki Uber tesislerinde Tork Vision Cleaning* tesis yönetim çözümlerini uyguladı ve etkileyici sonuçlar elde etti. Yalnızca daha yüksek temizlik kalitesi ve daha fazla verimlilik elde etmekle kalmadılar, aynı zamanda çalışanların çalışma koşulları da iyileşti.
 
Tork Vision Cleaning* temizlik endüstrisinde devrim yarattı. Tamamen yeni bir çalışma yöntemi sunarak temizlik standartlarını önemli ölçüde yükseltirken bir yandan da temizlik ekiplerinin çalışmasına değer katıyor. La Providence müşterileri için bu yenilikçi çözümü tercih etti. La Providence İş ve Dijital Proje Direktörü Hicham Bouayad: “Hizmet kalitesini optimize etmeyi, çalışanlarımızın çalışma koşullarını iyileştirmeyi ve motivasyonlarını arttırmayı hedefleyen dijital stratejimizle paralel bir adımdı. Gerçek zamanlı veri toplama özelliği sayesinde tesisimizdeki akış ve hareketlilik hakkında net ve güvenilir bir resim elde ettik. Verimliliği, kaliteyi ve operasyonel performansı arttırdık.” 
 
Gereksiz görevleri ortadan kaldırır
La Providence’te Bakım İşleri Müşteri Yöneticisi Diane Sinald’a göre Tork Vision Cleaning* daha iyi bir iş organizasyonu demek. “Gereksiz temizlik ve dispenser kontrol süreçlerini ortadan kaldırıyor, böylece ekipler daha kusursuz bir şekilde çalışabiliyor.” Bunu La Providence’te Temizlik Görevlisi olarak çalışan Rousna Dumond da doğruluyor. “Bu yazılım son derece görsel ve kullanımı kolay. Sahip olduğu gerçek zamanlı bilginin sezgisel renk kodlaması ile bana nerede temizlik yapmam veya stokları doldurmam gerektiğini söylüyor. Çok daha kullanışlı ve konforlu.”
 
Personel katılımında ve kullanıcı memnuniyetinde olumlu bir etki
La Providence bugüne kadar Tork Vision Cleaning* sistemini, toplamda 1.183 bağlı cihazın temizlik ve içerik ürünü doldurma ihtiyaçları hakkında eş zamanlı bilgi ilettiği altı tesiste kullandı. Yakın zamanda Tork Vision Cleaning* sisteminden faydalanan en son müşteri, Paris’te bulunan büyük Uber Avrupa ve Orta Doğu ofisi oldu. Uber’de Batı ve Güney Avrupa Bölgesi RUN Müdürü olarak görev yapan Pascale Porée’ye göre burada önemli olan “çalışanlara ve ziyaretçilere yüksek kaliteli bir iş ortamı sunarak sağlıklı kalabilmelerini sağlamaktır. Aynı zamanda temizlik personelimizle de ilgileniyoruz ve onların da işlerini daha anlamlı bir hale getirmek istiyoruz. Tork Vision Cleaning* hepsini kapsıyor. Daha önce çalıştığım şirkette de bu yazılımı kullanıyordum ve bunu Uber’e de uygulamak benim için çok normaldi. Daha proaktif olmamızı sağlıyor. Bu bir kazan-kazan durumu: Çalışanlar yüksek kaliteyle sunulan hizmetten çok memnun ve temizlik personelimiz daha verimli ve konforlu bir şekilde çalışabiliyor.”
 
“Burada asıl önemli olan, son derece yüksek kalitede bir çalışma ortamı sunarak çalışanlarımızın ve ziyaretçilerimizin sağlığını güvenceye almak.”
Pascale Porée, Uber Batı ve Güney Avrupa Bölgesi RUN Müdürü
 
“Gerçek zamanlı veri toplama özelliği sayesinde tesisimizdeki akış ve hareketlilik hakkında net ve güvenilir bir resim elde ettik.”
La Providence İş ve Dijital Proje Direktörü, Hicham Bouayad
 
 
 
*Tork Vision Cleaning, daha önce Tork EasyCube® olarak biliniyordu.
Uber
"The software tells me exactly where to go for cleaning or restocking. It’s more convenient and comfortable."
Rousna Dumond, Cleaner at La Providence